Embedded thumbnail for Trening i wywiad z Joanną Jóźwik

27-go kwietnia uczestniczyliśmy w treningu Joanny Jóźwik, halowej rekordzistki Polski na 800 m i wielokrotnej mistrzyni kraju na tym dystansie. Mogliśmy na własne oczy zobaczyć i poczuć w nogach jak wygląda trening zawodniczki tej klasy. Zapraszamy też do obejrzenia rozpiski treningowej z tego dnia. Robi wrażenie.

Embedded thumbnail for Jak wygląda trening Mistrza Polski w maratonie? Sprawdziłem to!

Dzięki marce #Sanprobi mieliśmy możliwość odbycia treningu z obecnym mistrzem Polski w maratonie. Zobaczcie co z tego wyszło :)

Embedded thumbnail for Joga dla biegaczy

Joga dla biegaczy jest idealnym uzupełnieniem treningu biegowego. Ćwicząc jogę regularnie wzmocnisz mięśnie głębokie oraz mięśnie stabilizujące. Im więcej biegasz, tym twoje mięśnie stają się bardziej przykurczone. Nierównowaga mięśniowa, może powodować zaburzenie w naturalnej równowadze sylwetki. Ćwiczenia jogi powodują powrót do równowagi mięśniowo-stawowej. Joga nauczy cię prawidłowo utrzymywać miednicę, ustawiać właściwie stopy i kolana, co jest niezwykle ważne podczas nie tylko biegania, ale i... codziennego funkcjonowania.

Embedded thumbnail for Siła biegowa – skipy, wieloskok – pokazuje mistrzyni Polski juniorów

Siła biegowa, to kolejny element treningu biegacza, który wzmacnia głównie mięśnie nóg i brzucha. Elementem siły biegowej są skipy, które są genialnym ćwiczeniem poprawiającym naszą koordynację oraz technikę biegu.

Embedded thumbnail for Jak zacząć biegać?

Cześć,


Specjalnie dla Was, wstałem o 5 rano, wypiłem szklankę jęczmienia i bez żadnego mejkapu nagrałem odcinek o tym jak zacząć swoją przygodę z bieganiem ;)


Zachęcam do lektury poradnika jak zacząć biegać: trenerbiegania.pl/poradnik