Informacja prasowa, 27 sierpnia 2018 r.

 

Pobiegną po okulary dla podopiecznych domów dziecka

Trwają zapisy na pierwszy Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Impreza ma charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Wydarzeniu przyświeca jeden cel: pomoc podopiecznym domów dziecka. Organizator Biegu przekaże bowiem tyle par okularów korekcyjnych dzieciom, ilu zawodników weźmie udział w Biegu Głównym. Okazji do wspólnego, rodzinnego świętowania jest więcej. 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok to również podsumowanie ogromnego sukcesu ogólnopolskiej kampanii Czas na Wzrok 40+. Jej głównym celem jest budowanie świadomości potrzeby regularnych badań wzroku i prawidłowej korekcji okularowej oraz edukacja w zakresie prezbiopii.

 

13 października o godz. 13:00, na Błoniach obok Centrum Olimpijskiego w Warszawie, wystartuje charytatywny 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok. Zawody zostaną rozegrane na dystansie 5 km, na zielonych terenach wzdłuż Wisły, między Centrum Olimpijskim a Mostem Grota-Roweckiego. Rejestracja na Bieg trwa do 3 października br. 

Twój udział jest ważny! 1 uczestnik = 1 para okularów dla dziecka

Charytatywny charakter imprezy podkreśla wspólny cel – pomoc dzieciom. Organizatorzy przekażą domom dziecka w całej Polsce tyle par okularów korekcyjnych, ilu zawodników weźmie udział w biegu głównym. Pomysł jest kontynuacją zainicjowanego przez Grupę Essilor programu Zobacz Lepszą Przyszłość. W ramach akcji pracownicy firmy przeprowadzają przesiewowe badania wzroku w domach dziecka. Ogromne zaangażowanie wolontariuszy zostało docenione przez kapitułę Akademii Rozwoju Filantropii – otrzymali nagrodę główną w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”. 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok to doskonała okazja do kontynuacji akcji i jednocześnie okazja do tego, by poprawić jakość widzenia kolejnym podopiecznym. Im więcej biegaczy zarejestruje się i weźmie udział w Biegu Głównym, tym więcej dzieci otrzyma okulary korekcyjne.

 

Uroczyste podsumowanie sukcesu kampanii Czas na Wzrok 40+

Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok – obok obchodów Światowego Dnia Wzroku – jest także okazją do uroczystego podsumowania spektakularnego sukcesu ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej Czas na wzrok 40+. Dzięki niej prezbiopia przestała być tematem wstydliwym, a Polacy zaczęli otwarcie mówić o swoich kłopotach z widzeniem po 40. roku życia. Akcja uwrażliwia społeczeństwo na potrzebę regularnych badań, dbania o wzrok i prawidłowej korekcji okularowej. Kampania uświadamia ludzi, że prezbiopia to nieunikniony proces fizjologiczny, ale można jednocześnie w prosty sposób złagodzić związane z nią dolegliwości, dobierając okulary korekcyjne z soczewkami progresywnymi.

 

Rodzinnie i na sportowo

Wydarzeniu towarzyszyć będzie szereg atrakcji rodzinnych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Każdy będzie mógł poddać się bezpłatnemu badaniu przesiewowemu wzroku. Z myślą o rodzinach uczestników organizatorzy zadbają także o przygotowanie strefy relaksu z animacjami dla najmłodszych. Dzieci będą mogły również wziąć udział w towarzyszącym imprezie Biegu Dla Dzieci (5-15 lat) na dystansie 400m.

Nie zwlekaj! Rejestracja do 3 października!

Warto pospieszyć się z zapisami, ponieważ na pierwsze 100 zarejestrowanych osób czekają atrakcyjne nagrody. Zapisy najmłodszych na Bieg dla Dzieci będą możliwe w dniu Zawodów, w godz. 9:00 – 11:20. Szczegółowe informacje na temat programu wydarzenia oraz przewidzianych atrakcji dostępne są na stronie www.bieg.czasnawzrok.pl.

Pomysłodawcą i organizatorem 1 Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok jest Grupa Essilor – lider w produkcji rozwiązań korygujących wzrok. Partnerzy wydarzenia to firmy optyczne, działające na terenie kraju: Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO oraz Essilor Optical Laboratory Poland.

Program wydarzenia i warunki rejestracji dostępne są na stronie www.bieg.czasnawzrok.pl oraz fanpage’u Biegu na Facebooku: https://www.facebook.com/czasnawzrok40/ i profilu na Instagramie: https://www.instagram.com/czasnawzrok/.

Więcej informacji:

Monika Gajo - Senior Account Executive

Marketing & Communications Consultants

email: gajo@mcconsultants.pl; mob. 662 031 031

Dyskusja

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.