TrenerBiegania.pl to blog bieganiu, na którym pojawiają się takie tematy jak zdrowie, motywacja, świadomy trening, podróże, jedzenie, komentarze do bieżących wydarzeń, relacje z imprez czy testy produktów sportowych tj. buty, zegarki, aplikacje, odzież, odżywki i suplementy. TrenerBiegania.pl, to w tym momencie najbardziej popularny blog o bieganiu w polskim Internecie, który posiada największe zaplecze w mediach społecznościowych oraz aplikację treningową, z której korzystają trenerzy biegania oraz dietetycy. Aplikacja jest narzędziem, dzięki któremu trener może sprawnie komunikować się ze swoim zawodnikiem, archiwizując tym samym wszystkie generowane dane treningowe. Nasze kanały docierają łącznie do ponad 100.000 odbiorców.

8200

Aktualna liczba followersów na Instagramie.

95.000

Fanów na fanpage BIEGANIE.

 

32.000

Fanów na profilu Mateusza Jasińskiego.

5000

Subskrybentów na kanale YT.

3000

Zaangażowanych czytelników newslettera.

650

Obserwujących na twitterze.

1

Numer jeden wśród blogów o bieganiu.

 

 

Wraz z blogiem zostałem uznany najbardziej wpływowym bloggerem 2014 roku według największej agencji marketingu sportowego w Polsce, która odpowiada za organizację takich imprez jak np. legendarny IRONMAN w Gdyni czy Łódź Maraton. W 2015 roku otrzymałem prestiżowe wyróżnienie w plebiscycie biegowego dziennikarza roku, organizowanego przez Festiwal Biegów w Krynicy, pod patronatem PZU. W statystykach hash.fm TrenerBiegania.pl znajduje się na 1. miejscu wśród osób piszących w social media o bieganiu. W ciągu czterech lat funkcjonowania w blogosferze współpracowałem z takimi markami jak: New Balance, adidas, TIMEX, Intel, PZU, Onet, Sante, Flora, ARP, Denon, Dom Development czy Orlen.

Oprócz tego, regularnie jestem prelegentem, bądź panelistą na branżowych konferencjach i prowadzę warsztaty motywacyjne. Zawodowo spełniam się jako trener i współpracuję z najbardziej zasięgowymi mediami w Polsce oraz osobami publicznymi. Cel? Budowanie jak najlepszej świadomości wokół tematyki zdrowego i bezpiecznego biegania.

Profil odbiorców

Czytelnikami bloga są osoby zainteresowane bieganiem, wegetarianizmem i zdrowym trybem życia w ogóle. W lutym, 2015 roku postawiliśmy totalnie nową odsłonę bloga, która została wzbogacona m.in o autorską aplikację treningową, umożliwiającą współpracę między trenerem i zawodnikiem. W ciągu dwóch lat funkcjonowania, pomogliśmy ponad 300 osobom w realizacji ich biegowych celów. Blog od początku roku 2015 odwiedziło ponad 300.000 unikalnych użytkowników. Organiczny ruch na stronie rośnie z miesiąca na miesiąc, a naszą naczelną zasadą jest publikowanie wyłącznie jakościowych treści.

Nasze spojrzenie na reklamę

Reklama na TrenerBiegania.pl to głównie angażujące czytelników formy współpracy. Naszą zasadą jest promowanie wyłącznie dobrych produktów, co do których jesteśmy przekonani. Do tej pory, najpowszechniejszą i najczęściej wybieraną formą reklamy w Internecie jest display, ale nie do każdego produktu on pasuje i nie zawsze jego efektywność jest satysfakcjonująca. Myśląc o reklamie na blogu, nie możemy oczekiwać zasięgu liczonego w setkach tysięcy odbiorców, z kolei na pewno możemy liczyć na efektywność podjętych działań. Cenimy nieszablonowe formy współpracy, w które zaangażowane są trzy strony: reklamodawca, nasza redakcja i ostatecznie czytelnicy. Ze względu na duże doświadczenie agencyjne, z chęcią bierzemy udział w procesach kreatywnych i angażujemy się w kampanię już na poziomie układania strategii.

Możliwe formy współpracy

Na blogu nie ma niemożliwej formy współpracy, a wszystko ostatecznie zależy od pomysłu i formy zaangażowania naszej redakcji i czytelników. W swoim portfolio mamy na koncie m.in wzięcie udziału w ultramaratonie na końcu świata w Patagonii, gdzie realizowaliśmy materiały zdjęciowo/filmowe dla naszego klienta oraz relacjonowaliśmy to wydarzenie za pośrednictwem naszych kanałów. Ostatecznie bardzo zależy nam na tym, aby ustalona forma współpracy byłą korzystna dla naszego klienta, czytelników i ostatecznie dla naszej marki.
 
Patagonia, CHILE. Fot: Mateusz Jasiński ®. Zdjęcia dla marki New Balance.

Przykładowy cennik

Każda reklama wyceniana jest indywidualnie, z wyjątkiem standardowych form reklamy wycenianych poniżej. Nie udzielamy rabatów (wyjątkiem są długofalowe współprace) i bardzo rzadko współpracujemy barterowo. Bardzo cenimy sobie czas, który jest dla nas najcenniejszą walutą.

Forma współpracy Cena netto Czas realizacji
Test produktu + sesja zdjęciowa 5000 zł

Zależy od produktu.

Notka prasowa 2500 zł 24h
Przeprowadzenie kreatywnego i angażującego czytelników konkursu 4000 zł 24h
Kreatywna relacja z wyjazdu w formie artykułu i video 8000 zł n.d
Wysyłka mailingu 0.40 gr/rekord 24h
Banner reklamowy 750 x 200/SG 5000 zł/flat fee 24h
Stworzenie landing page produktu wraz z promocją na SG 6000 zł + koszty promocji 24h

Przesyłki

Jeśli Twoja firma chciałaby podesłać swój produkt do naszej redakcji, to prosimy o kontakt na reklama@trenerbiegania.pl wpisując w tytule maila: WYSYŁKA + nazwa produktu.

Partnerstwo/współpraca strategiczna

Jeśli chcesz, aby nasza redakcja korzystała z Twoich produktów lub z usług Twojej firmy, to śmiało pisz do nas na reklama@trenerbiegania.pl w tytule maila wpisując: PARTNERSTWO + nazwę Twojego produktu/usługi.


W przypadku innych pytań/sugestii/wątpliwości: