Jeśli spędzacie dużo czasu na Youtube, to jest mała szansa, że nie poznaliście jeszcze Casey'a Neistat'a – jednego z najbardziej popularnych, kreatywnych i inspirujących youtuberów. Casey posiada obecnie potężną bazę 6.5 milionów subskrybentów, a jego najpopularniejsze produkcje obejrzano już ponad kilkadziesiąt milionów razy. Casey wybił się na tworzeniu codziennych vlogów, które konsekwentnie, dzień w dzień dodawał przez ponad półtora roku. Łączna liczba wyświetleń odcinków na jego kanale przekroczyła już dawno… miliard. Prawie każdy vlog Neistata zaczynał się od porannego biegania po Nowym Jorku. Można powiedzieć, że Casey jest naczelnym psychofanem biegania, który ma na swoim koncie ukończonych kilkadziesiąt maratonów i Ironmanów, a jego rekord życiowy na królewskim dystansie wynosi 3:01.
 
Rekord życiowy Neistata w maratonie wytauowany na jego lewej nodze...

 

Dokładnie wczoraj Casey opublikował nowy materiał na swoim kanale zatytułowany: "my addiction", który jest niczym innym jak doskonałą kampanią reklamową ukazującą piękno biegania. Według mnie to jedna z najlepszych biegowych reklamówek biegania, która powstała – świetna muzyka i uchwycenie w przekazie tego, co w bieganiu najważniejsze – wolności, radości i... tego nieznośnego nałogu. I serio uważam, że to jedna z najlepszych reklamówek w historii. Przynajmniej dla mnie.

A zresztą... co ja Wam będę tutaj pisać... zobaczcie sami!
 

Dyskusja

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.