Przygotowanie do biegu typu Survival Race nie należy do najprostszych, ale też nie jest olbrzymim wyzwaniem dla osób lubiących różnorodne aktywności. Wystarczy odpowiedni trening i poradzicie sobie z wyzwaniami jakie znajdują się na trasie biegu. Trener kadry Polski bloku wytrzymałościowego Paweł Grzonka przygotował dla Was propozyje 5 planów treningowych. Klikajcie w linki poniżej i... pozostaje nam życzyć Wam konsekwencji w realizacji założeń.

Machine 12km, trening 4x w tygodniu

https://trenerbiegania.pl/plany-treningowe/biegi-przeszkodowe/survival-race-machine-0

Machine 12km, trening 3x w tygodniu

https://trenerbiegania.pl/plany-treningowe/biegi-przeszkodowe/survival-race-machine

Warrior 6km, trening 4x w tygodniu

https://trenerbiegania.pl/plany-treningowe/biegi-przeszkodowe/survival-race-warrior-0

Warrior 6km, trening 3x w tygodniu

https://trenerbiegania.pl/plany-treningowe/biegi-przeszkodowe/survival-race-warrior

Starter 3km, trening 3x w tygodniu

https://trenerbiegania.pl/plany-treningowe/biegi-przeszkodowe/survival-race-starter

Dyskusja

Wysyłając dane z tego formularza akceptujesz politykę prywatności Mollom.