Embedded thumbnail for Joga dla biegaczy

Joga dla biegaczy jest idealnym uzupełnieniem treningu biegowego. Ćwicząc jogę regularnie wzmocnisz mięśnie głębokie oraz mięśnie stabilizujące. Im więcej biegasz, tym twoje mięśnie stają się bardziej przykurczone. Nierównowaga mięśniowa, może powodować zaburzenie w naturalnej równowadze sylwetki. Ćwiczenia jogi powodują powrót do równowagi mięśniowo-stawowej. Joga nauczy cię prawidłowo utrzymywać miednicę, ustawiać właściwie stopy i kolana, co jest niezwykle ważne podczas nie tylko biegania, ale i... codziennego funkcjonowania.

Embedded thumbnail for Siła biegowa – skipy, wieloskok – pokazuje mistrzyni Polski juniorów

Siła biegowa, to kolejny element treningu biegacza, który wzmacnia głównie mięśnie nóg i brzucha. Elementem siły biegowej są skipy, które są genialnym ćwiczeniem poprawiającym naszą koordynację oraz technikę biegu.

Embedded thumbnail for Jak zacząć biegać?

Cześć,


Specjalnie dla Was, wstałem o 5 rano, wypiłem szklankę jęczmienia i bez żadnego mejkapu nagrałem odcinek o tym jak zacząć swoją przygodę z bieganiem ;)


Zachęcam do lektury poradnika jak zacząć biegać: trenerbiegania.pl/poradnik

Embedded thumbnail for Jak się odżywiać podczas biegów górskich? - Rozmowa z Robertem Korzeniowskim

O tym jak przebiegają żywieniowe przygotowania do długotrwałego wysiłku, co warto mieć ze sobą na trasie w górach i na co uważać opowiada Robert Korzeniowski, 4-krotny mistrz olimpijski.

Embedded thumbnail for Mateusz Jasiński w rozmowie z Robertem Korzeniowskim o bieganiu w górach

Czy mieszkając w mieście jesteśmy w stanie dobrze przygotować się do biegów górskich? Na co zwrócić szczególną uwagę podczas treningu i kiedy zacząć myśleć o ultra przygodzie? Swoimi radami dzieli się Robert Korzeniowski, 4-krotny mistrz olimpijski, a pytania zadaje redaktor naczelny TrenerBiegania.pl Mateusz Jasiński.